Now is the winter of our discontent
Made glorious summer (...)
William Shakespeare, "Richard III"
Titania's Autumn Knights are her elite personal guard. They are armored by forest itself, with bark, branches, and vines wrapped around their bodies. Out of all the Knights, three have become the most eminent. Each of these is connected with different season of the year (apart from Autums, this one is reserved for the Queen) and the Claw walks the path of winter.
Painting him wasn't easy as I had to figure out a way to make his armor look like bark and avoid overly plain colors there. I added some snow effects to play with his theme and slightly break the dark shade there. I also made sure that his weapon looked like The Winter spear.
Like the other Knights, the Claw is a true tank. With Armor +1 and Hard to Wound +1 his average Df of 5 and relatively low number of wounds don't look bad. He also forces enemies activating close to him to perform a TN 13 Wp duel, and get Slow when failing. The Claw can also use one of his (0) actions to either push enemy into base contact with him (and get - to Df on a trigger), or to discard a card and push 4' into base contact with a Scheme Marker. Claw's offense looks solid with a Ml 2'/Rg 8' initial value of 6. The triggers allow him to place Scheme Markers and gain benefits if there are friendly ones near him.
Jesienni Rycerze to elitarna gwardia Titanii. Ich pancerzem jest sam las, co widać po korze, gałęziach i pnączach, które ich oplatają. Spośród wszystkich Rycerzy, troje wyróżniło się szczególnymi osiągnięciami. Każdy z nich jest związany z inną porą roku (poza Jesienią, ta jest zarezerwowana dla Królowej), a sam Szpon wędruje ścieżką zimy.
Malowanie nie było łatwe, musiałem wymyślić jak sprawić, żeby pancerz wyglądał jak kora i nie był przy tym zbyt jednolity. Dodałem trochę efektów śniegu, żeby nieco rozbić ciemną kolorystykę. Postarałem się też, żeby jego broń wyglądała naprawdę jak Zimowa Włócznia.
Tak jak pozostali Rycerze, Szpon jest prawdziwym twardzielem. Armor +1 i Hard to Wound +1 sprawiają, że jego przeciętny Df 5 i stosunkowo mała liczba ran nie wyglądają tak źle. Dodatkowo, wymusza na pobliskich wrogich modelach test Wp13, a porażka oznacza spowolnienie. Szpon może też użyć jednej ze swoich akcji za (0) aby przysunąć przeciwnika do swojej podstawki (i wręczyć mu - do flipów na Df przy odpowiednim triggerze) lub zrzucić kartę z ręki i przesunąć się 4 cale do przodu w kierunku Scheme Markera.
Ofensywne umiejętności wyglądają solidnie z dwucalowym Ml lub 6 calowym Rg o bazowej warości 6. Triggery pozwalają na wykładanie Scheme Markerów lub czerpaniu korzyści, jeśli cel jest w pobliżu jednego z nich.
Znakomicie wyszli =)
ReplyDeleteDzięki, pracuję już nad kolejnymi :)
DeleteZdecydowanie dobre malowanie. Świetne podstawki
ReplyDeleteDzięki! W tym tygodniu powinienem się wyrobić z kolejną postacią z zestawu, tym razem będzie w klimatach lata.
DeleteSuper stonowane malownie.
ReplyDelete