I didn't like the 3D render of this model and approached working on this model with caution. However, once I got started, I completely changed my mind. The design is fantastic, all the pieces go together very well and the assembly is really easy. Actually, the pieces fit together so well that there was almost no GS needed.
I don't really feel confident when it comes to painting larger metal surfaces, so I knew from the beginning I'd try to use "normal" color on the armor. Initially I thought about using bright, pale colors but in the end I went for red. It's a Guild color after all and the Peacekeeper is not designed to blend in with the environment. It's a huge, scary machine used for murder and demolition so I thought that this choice would nicely reflect the inherent lack of subtlety. I kept the base simple on purpose as I didn't want it to draw attention away from the model. Also, the Peacekeeer is so highly detailed that doing too much here would be an overkill.
Przyznam szczerze, że nie spodobał mi się render modelu w 3D i podchodziłem do pracy z nim z dużą rezerwą. Mimo to, zmieniłem zdanie jak tylko zacząłem nad nim pracować. Design jest świetny, wszystkie części idealnie do siebie pasują i składanie figurki jest bardzo łatwe. Poszczególne części są tak dobrze dopasowane, że praktycznie nie trzeba używać GS.
Nie czuję się pewnie w malowaniu większych powierzchni metalikami, tak więc od samego początku wiedziałem że będę chciał użyć "normalnego" koloru na pancerzu. Początkowo myślałem o zastosowaniu jasnych, bladych kolorów, ale ostatecznie zdecydowałem się na czerwień. W końcu to kolor Gildii a Peacekeeper nie został zaprojektowany po to, żeby wtapiać się w otoczenie. To wielka, przerażająca maszyna, której główną funkcją jest zabijanie lub demolka. Doszedłem do wniosku, że taki dobór koloru będzie dobrze odzwierciedlał wpisany w charakter tego robota brak subtelności. Podstawka jest dość prosta celowo - nie chciałem nią odciągać uwagi od samego modelu. Poza tym, Peacekeeper ma tak dużo detali, że dodawanie tutaj zbyt wielu elementów byłoby przegięciem.
Peacekeeper is a heavy beast. Armor+2, Hard to Wound and Terrifying 12 mean that taking it down will require some considerable effort. It is also very strong in Melee (and can Flurry) and can shoot at enemies with a Chain Harpoon, dragging them closer in the process. There is also a very useful (0) action, which allows the Peacekeeper to discard enemy Scheme Markers in 3' as long as he has a four of tomes.
Peacekeeper to ciężkie bydlę. Armor+2, Hard to Wound i Terrifying 12 oznacza, że usunięcie go z gry będzie oznaczało nieco więcej kombinowania. Jest on też bardzo silny w melee (może odpalić Flurry) i może strzelać harpunem na łańcuchu, przyciągając ich bliżej. Poza tym ma też bardzo przydatną akcję za (0), która pozwala na usunięcie wszystkich wrogich Scheme Markers w promieniu 3 cali, pod warunkiem wyłożenie co najmniej 4 tomów.
Peacekeeper to ciężkie bydlę. Armor+2, Hard to Wound i Terrifying 12 oznacza, że usunięcie go z gry będzie oznaczało nieco więcej kombinowania. Jest on też bardzo silny w melee (może odpalić Flurry) i może strzelać harpunem na łańcuchu, przyciągając ich bliżej. Poza tym ma też bardzo przydatną akcję za (0), która pozwala na usunięcie wszystkich wrogich Scheme Markers w promieniu 3 cali, pod warunkiem wyłożenie co najmniej 4 tomów.
Rewelacyjna czerwień i fajne obicia :) Tylko jakoś mi się wydaje bardzo gruby blacklining przy śrubach naa prawej nodzze z przodu. Ale to może wina zdjęcia.
ReplyDeleteTak czy inaczej jak zwykle świtne malowanie :)
Śrubki podlałem lekko washem naokoło, może trochę przesadziłem. Mam nadzieję że niedługo sam ocenisz na żywo :)
DeletePierwszy zapowiedziany model :) - świetny i profesjonalnie pomalowany ! Można odnieść mylne wrażenie, że to khadorowska jednostka Warmachine :)
ReplyDeleteMoże i mylne ale też nie krywam, że wzorowałem się na schemacie kolorystycznym Khadoru szukając inspiracji :)
Delete